Hemma igen

Nu är jag hemma igen från Stockholm, det känns skönt för jag är faktiskt rätt trött. Jag antar att det tog mer på mig än vad jag trodde att springa i går. Nu ska jag hämta mig några dagar innan jag springer igan, men karateträning kör ju igång för säsongen på tisdag så helt utan motion blir det ju inte.

Men jag måste ju börja träna löpning lite mer nu eftersom Sempai har utmanat mig på Stockholm Marathon nästa år, vi hinner ju precis springa det innan vi hamnar på död-sidan (blir 50 år) bägge två, sempai med 4 dagar och jag med 10 :-) Vi får se om det blir av, men jag ska i alla fall träna för det även om 4.2 mil verkar väldigt långt nu, men det är ju nio månader tills dess så det kan ju hända mycket.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits