Huvudvärk @#!!&&%%##@

Fan vilken huvudvärk jag har, fick migrän i går eftermiddag och den varade till sent i natt och nu lider jag av efterdyningarna.
Undrar vad som orsakade detta, jag har inte ätit eller druckit något som jag inte borde, jag har sovit bra och på det stora hela mått väldigt bra. Kanske ingen större mening att fundera på det när det bara händer en gång i halvåret, men det känns så onödigt. Nu är jag hemma idag, men jobbar hemifrån i eftermiddag för vi har en stor uppgradering på jobbet.
Det som är synd är att jag säkert inte orkar träna karate idag, det vore ju bara dumt att försöka sig på att ansträna kroppen nu, jag får helt enklet lunga mig med det tills på lördag.

På jobbet ahr det annars gått väldigt bra de tre dagar jag har hunnit arbeta efter semestern, det har faktiskt inte ens varit jobbigt utan allt har gått lätt och precis som jag har velat, så det verkar som om att ha semester var precis det jag beövde.

Kommentarer:
Postat av: Kvinnosoppa

Tog de övervlivna tankarna slut med huvudvärken?

2008-09-13 @ 19:07:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits