Midnattsloppet

Loppet gick så där, var lite rädd för att mitt knä inte skulle hålla så jag tog det väldigt lungt i starten, det var ett misstag för sedan vrdet ju väldigt svårt att komma förbi alla som var framför.

Efter en stunds zigzagande mellan de som var framför började knät ömma så jag slutatde med det och höll jämn takt med de som var framför. Tiden blev strax över timmen men med tanke på att jag knappt trodde att jag skulle kunna springa i onsdags så är jag nöjd trots att jag kom i mål utan att vara det minsta anfådd och det kändes som om jag lätt skulle kunna springa 5 km till om man bortser från knät.

Idag är jag rätt öm i bägge mina knän men det beror säkert på att jag lastade över mer på höger, fast det är ingen större fara utan jag tar mig fram utan att halta :)

Nu sitter jag på Arlanda och väntar på mitt plan som går 14:40, tyckte det var lika bra som att sitta på hotellet och uggla.

Nu är semestern slut, men det blev ju en bra avslutning och jag ser faktiskt fram emot att gå och jobba i morgon även om jag vet att det ligger stora högar med jobb och väntar på mig.

Kommentarer:
Postat av: JB

Hej!



Var med i dagens bloggduell på:



http://vastertorp.blogg.se/2008/august/dagens-javla-bloggfraga.html



Tack för din medverkan!!!



Mvh



JB

2008-08-17 @ 12:48:15
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits