Nu vet jag bättre.

Fan va svårt det är att gå balansgång och blunda, testade att gå på bom idag och det är nästan omöjligt.
Jag klarar ju knappt att gå på golvet och sätta fötterna framför mig som om jag gick på en bom, efter 10-15 steg tappar jag balansen. Och man blir ju sjösjuk också....

Tränade med shass idag, en timme balansträning innan karaten, trodde aldrig att det skulle vara så svårt. I.o.f.s. har jag ju aldrig tränat på det varken med öpnna ögon eller stängda innan, men att det skulle vara så svårt när man blundar. Nu vet man ju vad man beöver träna på, men det värsta är att jag nu en timme efter fortfarande är som sjösjuk och är spyfärdig.

Ja du lilla shass nu vet gubben precis hur du har det i alla fall, detta måste vi göra om varje vecka tills vi bägge har slutat bli sjösjuka. Då har vi säkert fått väldig bra balans och kan gå både fram och baklänges på bommarna, fast just nu känns det väldigt långt borta.

Kommentarer:
Postat av: Sharon

Wow, han har skrivit! ;)



Det är jättesvårt. Fast jag vet inte om det är bara balansen ändå, för det kändes inte riktigt som samma. Och det underliga är ju att jag verkligen borde fått ett megaanfall efter all den där balansträningen, men idag hände ju ingenting förutom att jag var lite ur balans och småyr precis i början av träningen. Mycket underligt.

Men då kanske du kan ge fan i att bagatellisera mig fler gånger nu då :P. Det är faktiskt jätteläskigt när det händer, oavsett det nu har med balansen att göra eller ej.



Älskar dig din dumma papp-gubbe.



Puss



Your daughter

Shass

Postat av: Sharon

Förresten så gick jag ju över hela bommen sista gången jag gick!:D Visst är jag duktig?



Har ridit Honey nu med, är trött som en överkörd älg. Kände förresten lite i både axel och armbåge på träningen idag, det är skrutt. Meeen än så länge lever jag ju. Och Peter var ju gladig.



Hoppas ni har skoj på styrelsemötet. Jag ska gå ner och dricka en mugg te nu tror jag.

2008-09-20 @ 16:22:12
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Sharon

Det är nästan skrämmande hur aktiv du är här, man hinner ju knappt med att läsa floden av inlägg som strömmar ut i cyber-rymden från din fingervals på tangentbordet. Det kanske är bäst du taggar ned lite så att folk hinner med att läsa. :P

2008-11-04 @ 23:29:29
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Erika-mode-pyssel-foto.

ska vi följa varandra med bloglovin?

2009-05-03 @ 18:08:04
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits